Na początku lutego br. Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD oraz Informator Handlowy „Zaopatrzeniowiec” s.c. zawarły porozumienie o współpracy marketingowej.
Współpraca ta ma obejmować promowanie polskiej, rodzimej ceramiki budowlanej na lokalnym rynku lubelskim oraz na rynku krajowym, a także zmierzać do budowania świadomości materiałowo-technologicznej w zakresie stosowania tradycyjnej ceramiki zarówno wśród wykonawców, jak i klientów indywidualnych.
Dlaczego współpraca?
U podstaw zawartego porozumienia leży przekonanie obu stron o potrzebie wspierania rodzimej przedsiębiorczości oraz promowania firm, dla których ważne jest dobro reprezentowanych przez nie branży.
Obie strony wierzą, że wspólne działania na rzecz promocji wiedzy z zakresu dostępnych na rynku materiałów i technologii budowlanych oraz zasad ich stosowania przyczynią się do wzrostu świadomości inwestorów o potrzebie stosowania trwałych i proekologicznych rozwiązań podczas realizacji budowy bądź remontu domu lub mieszkania, a także podczas aranżowania ogrodów. Do takich rozwiązań bez wątpienia należy budownictwo wykorzystujące tradycyjną czerwoną ceramikę budowlaną z jej licznymi zaletami: wysoką izolacyjnością termiczną i akustyczną, akumulacyjnością cieplną, paroprzepuszczalnością i parochłonnością, dużą wytrzymałością i wiatroszczelnością.
Niestety, świadomość zalet i prozdrowotnych walorów stosowania materiałów ceramicznych wśród inwestorów jest ostatnimi laty zbyt niska. Ceramicznych materiałów budowlanych bardzo często nie doceniają też wykonawcy, a tylko nieliczni z nich potrafią poprawnie stosować technologie związane z ich wykorzystaniem. Dlatego zarówno CERBUD, jak i Informator Handlowy widzą konieczność upowszechniania wiedzy o tradycyjnej ceramice budowlanej i promowania technologii jej stosowania.
O Informatorze Handlowym „Zaopatrzeniowiec” s.c. jako stronie porozumienia
Informator Handlowy „Zaopatrzeniowiec” s.c. to wydawca z ponad 20-letnim doświadczeniem. Firma jest właścicielem ogólnopolskiego magazynu Świat Kominków i czasopisma Kominki.Pro. Na rynku regionalnym wydaje także: Katalog Dobrych Ofert „Buduj w Lublinie” oraz czasopismo Fachowiec Lubelski. Jest także właścicielem portali internetowych kominki.org, budujwlublinie.pl i fachowiec.ihz.pl, a także aktywnie działa w mediach społecznościowych. Jednym z celów, jakie firma realizuje jest budowanie świadomości wykonawców z branży kominkowej i budowlanej oraz klientów indywidualnych w zakresie dostępnych na rynku materiałów i technologii oraz zasad ich stosowania.