Za kilka dni minie rocznica nawiązania współpracy marketingowej Zrzeszenia z Informatorem Handlowym „Zaopatrzeniowiec” s.c.
W jej ramach wydawca ogólnopolskich i regionalnych branżowych magazynów o tematyce budowlanej wspierał podejmowane przez nas inicjatywy oraz akcje pisząc o nich w swoich mediach. Tak było, gdy alarmowaliśmy o utarcie dostępu przez branżę ceramiczną do węgla, gdy walczyliśmy o wsparcie małych przedsiębiorstw ceramicznych pomocą w obliczu kryzysu i trudności, tak też było, gdy propagowaliśmy inicjatyw ważne dla naszego środowiska.
Z chęcią i zaangażowaniem przyłączyliśmy się do mającej wieloletnią tradycję inicjatywy nagradzania przez naszego Partnera inwestycji budowlanych nagrodami Płomień Roku.
Najnowszym akcentem współpracy jest publikacja w Fachowcu Lubelskim – magazynie regionalnym przeznaczonym dla branży budowlanej – o naszym partnerstwie w zawodach SkillsPoand w Białymstoku, a także artykułu dotyczącego hydrofobizacji murów wykonanych z cegieł ceramicznych. Z obiema pozycjami można zapoznać się w wersji elektronicznej Fachowca Lubelskiego pod linkiem https://issuu.com/kominkipro/docs/fl17-web_dodatek. Zachęcamy do lektury.
Dziękujemy naszemu Partnerowi za pierwszy rok współpracy.
O Informatorze Handlowym „Zaopatrzeniowiec” s.c.
Informator Handlowy „Zaopatrzeniowiec” s.c. to wydawca z ponad 20-letnim doświadczeniem. Firma jest właścicielem ogólnopolskiego magazynu Świat Kominków i czasopisma Kominki.Pro. Na rynku regionalnym wydaje także: Katalog Dobrych Ofert „Buduj w Lublinie” oraz czasopismo Fachowiec Lubelski. Jest także właścicielem portali internetowych kominki.org, budujwlublinie.pl i fachowiec.ihz.pl, a także aktywnie działa w mediach społecznościowych. Jednym z celów, jakie firma realizuje jest budowanie świadomości wykonawców z branży kominkowej i budowlanej oraz klientów indywidualnych w zakresie dostępnych na rynku materiałów i technologii oraz zasad ich stosowania.